- Asiakkaan hankinta
- Asiakkaan tarpeiden kartoitus sekä aikataulusta ja kustannuksista sopiminen
- Tiedon hankinta suunnittelutyön pohjaksi
Huomioiden säädökset ja määräykset. - Oman työskentelyn aikataulutus
- Ideointi
- Ideoiden vertailu ja karsinta (johtopäätökset)
- Ideoiden esittely asiakkaalle
Havainnekuvat, tekniset piirrokset yms.
Perustelee asiakkaalle valintojen vaikutusta ulkonäköön, toteutukseen, toimivuuteen, hintaa ja laatuun. - Työympäristön valmistelu
- Asiakastyön valmistaminen
- Asiakastyön viimeistely
- Työstä syntyneiden kustannusten laskeminen ja työn hinnoittelu
- Työn luovutus asiakkaalle
- Palautteen pyytäminen asiakkaalta
- Laskutus
Asiakastyöprosessi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti